Bivalyok, napsütés, szórakozás – a XI. A újra Pécskán

pecskai_kirandulas_sav

Pénteken, az Iskola másként hét utolsó napján a XI. A osztály majdnem minden tagja, már hagyományként, Pécskára utazott.

Először a bivalyfarmra érkeztünk, ahol megreggeliztünk – szokásos, hagyományos reggelit: zsíroskenyeret hagymával és házi kolbásszal –, majd egy rövid séta után mindenki választott magának egy biciklit és nyeregbe pattant.

Az utat már ismertük: a bezdini kolostor felé vettük az irányt, s közben tettünk egy kitérőt egy erdei kilátóhoz. A kolostornál csak rövid pihenőre álltunk meg, ugyanis tavaly már alaposabban megnéztük. Az erdőben várt minket Lovas Lóránd, aki az ebédhez való „alapanyagokat” biztosította.

Amíg a grillen sült a kolbász (miccs), a diákok a tisztáson fociztak, de volt, aki a szuper időt kihasználva napozott, s voltak, akik az asztalnál beszélgettek. Ebéd után társasjátékokat játszottunk, és ehhez már az osztály összes tagja csatlakozott. Kora délután visszakerekeztünk a bivalyfarmhoz, leadtuk a bicikliket, majd az állomás felé vettük az irányt.

A nap végére mindenki kifáradt, de az állomáson közösen megbeszéltük, hogy jövőre is folytatjuk a hagyományt, és hogy talán ez volt idáig a legsikeresebb pécskai kirándulás.

Köszönjük az oszinak hogy velünk tartott és köszönjük Lovas Lórándnak és Kurunczi Ildikónak a reggelit és a finom ebédet. 🙂