Túracsibék a Tyúk-hegynél

kirandulas_gaina_sav

A Csiky Gergely Főgimnázium VIII–XII. osztályos diákjainak egy csoportja újabb hegyi túrán vett részt. A Túra-klub második közös kirándulása keretében Hasas Paul tanár úr vezetésével és Tóthpál Renáta aligazgatónő kíséretében december 7-én délután indultunk a Găina-hegyhez és másnap este érkeztünk vissza.

Összesen 20 túrakedvelő csibe indult útnak egy kisbusszal. A szálláson vacsora várt minket, majd érdekes ismerkedési játékokban vehettünk részt, amelyek segítségével összerázódott a csapat.

Másnap, szombaton egy bőséges reggeli után vágtunk neki a hegynek. Az út kisebbik részét busszal tettük meg, a mászás 800 m-től kezdődőtt. Két órá elteltével a hegy gerincénél megálltunk fotókat készíteni. Innen a csapat egy része visszafordult az aligazgatónővel, a másik része pedig a hideg és az esős idő ellenére tovább folytatta a hegyi túrázást. Az idő nem kedvezett a túrázóknak, ezért csak 1200 m-ig jutottak el. Nagyon fáztak, ezért tábortüzet gyújtottak. Miután jól valamennyire felmelegedtek, ők is elindultak lefelé. A panzióhoz visszaérve mindenki összepakolt és a hosszú, fárasztó túra eredményeként a hazafelé vezető utat alvással töltöttük.

A Túra-klub második útja is véget ért tehát, de a februári hónap újabb izgalmakat kínál. Várunk titeket is a következő kirándulásra, ahol lehetőségetek lesz különböző téli sportágakat kipróbálni.